آراد کابل
خانه / کابل / کابل آلومینیومی ۱۶*۴ اختر قیمت عمده

کابل آلومینیومی ۱۶*۴ اختر قیمت عمده

کابل آلومینیومی ۱۶*۴ اختر به به قیمت کارخانه را می توانید با آخرین تغییرات قیمت آلومینیوم در بازار از کارشناسان فروش این مجموعه دریافت نمایید. کابل آلومینیومی اختر از بهترین برند های با تاییدیه توانیر در ایران است.

کابل آلومینیومی ۱۶*۴ از کابل های مورد استفاده به جای کابل مسی ۶*۴ مفتولی NYY می باشد که با قیمت تمام شده ارزان تر می تواند در متراژ های بالا مورد استفاده قرار گیرد. این کابل دارای سه هادی فاز و یک هادی نول می باشد که در برق سه فاز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کابل آلومینیومی ۱۶*۴ اختر اصفهان

اختر اصفهان تولید کننده کابل خودنگهدار و زمینی آلومینیومی در سایز های متنوع است که سایز ۱۶*۴ این کابل ها را با قرقره های ۱۰۰۰ متری تولید می کند. سفارش دهندگان عمده که غالبا از بنکداران در شهر های بزرگ به شمار می روند می توانند کابل آلومینیومی ۱۶*۴ و سایز سایز های این کابل ها را برای استفاده به صورت زمینی و خودنگهدار ثبت سفارش نمایند.

کابل آلومینیومی 16*4 اختر

کابل زمینی آلومینیومی و ساختمان کابل

کابل های زمینی آلومینیومی به صورت دفنی مورد استفاده می باشند و بر خلاف تصور مشتریان، این کابل ها به صورت زره دار تولید نمی شوند ودر ساختمان این کابل ها از دو روکش استفاده شده است و امکان کاربرد این کابل ها به صورت دفنی را میسر می کند. این کابل های دو روکش می توانند بدون نگرانی به صورت دفنی مورد استفاده قرار گیرند و در صورت نیاز در لوله ها قرار گیرند.

کابل زمینی آلومینیومی و تفاوت آن با کابل های مسی

عمده تفاوت کابل های زمینی آلومینیومی با کابل های مسی، در رسانایی بیشتر کابل های مسی نسبت به کابل های با هادی آلومینیومی می باشد که این موضوع به قیمت بیشتر مس نسبت به آلومینیوم نیز وابستگی مستقیمی دارد. اما این تفاوت باعث نمی شود که نتوان از کابل های آلومینیومی بجای کابل های مسی استفاده کرد. با انتخاب ۲ سایز بالاتر کابل های آلومینیومی می توان از این کابل ها به جای کابل های مسی استفاده نمود.

کابل آلومینیومی 16*4 اختر

آمپراهی کابل آلومینیومی ۱۶*۴ اختر در مسافت های مختلف

یکی از سوال های مشتریان در خصوص آمپردهی این کابل های در مسافت های مختلف است که در جدول زیر قصد داشتیم ضمن ارائه این اطلاعات به شما، سایر سایز های کابل های آلومینیومی و مسی و آمپر دهی آنها را در مسافت های مختلف به شما ارائه نموده ایم. در صورت داشتن سوال در خصوص انتخاب سایز های کابل های آلومینیومی می توانید از طریق کارشناسان فروش این مجموعه اقدام نمایید.

آراد کابل در کنار فروش تخصصی کابل های زره دار به صورت ویژه عرضه کابل های آلومینیومی و مسی در سایز های متنوع را در برنامه کاری خود قرار داده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129425417
شماره تلفن ثابت: 02133911013
شماره تلفن ثابت: 02136613840
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871072
شماره فکس: 02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

هادی هوایی آلومینیومی

هادی هوایی آلومینیومی AAC و ACSR صادرات به عراق + ماهان کابل امیر

هادی هوایی آلومینیومی AAC، AAAC و ACSR که برای استفاده در توزیع و انتقال برق …