آراد کابل
خانه / کابل / بهترین قیمت کابل برق ۶*۲ در بازار

بهترین قیمت کابل برق ۶*۲ در بازار

بهترین قیمت کابل برق ۶*۲ در بازار که به صورت افشان، مفتولی و زره دار، از طریق آراد کابل به صورت به روز قابل ارائه به مشتریان است. کابل برق ۶*۲ از پرفروش ترین کابل های برق تک فاز است که به صورت کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود.

کابل برق ۶*۲ افشان NYMHY قابل انعطاف

یکی از مهمترین محصولاتی که مشتریان به دنبال خرید آن از بازار سیم و کابل می باشند، کابل برق افشان ۶*۲ تک فاز است که این کابل در بسته بندی ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری می تواند عرضه شود. این کابل ها در گروه کابل های فشار ضعیف قرار می گیرند. این کابل ها به دلیل انعطاف پذیری مناسبی که دارند می توانند به آسانی آرایش داده شوند و این مهم کاربرد این کابل ها را بسیار زیاد کرده است.

کابل برق ۶*۲

کابل برق ۶*۲ مفتولی NYY و N2XY خشک

نوع دیگری از کابل های برق ۶*۲، نمونه خشک این کابل ها می باشد که به کابل های NYY با عایق ترموپلاستیک و کابل های xlpe شهرت دارند. این کابل ها انعطاف پذیری کمتری نسبت به کابل های افشان داشته و به همین دلیل به کابل های برق خشک یا مفتولی شهرت دارند. این کابل ها نیز به صورت کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری می تواند به مشتریان عرضه شود.

کابل 2 در 6 زره دار

کابل برق زره دار آرموردار ۶*۲

کابل برق زره دار یا آرموردار NYRY و N2XRY که به کابل های مسلح نیز معروف هستند در سایز ۶*۲ تولید شده و می تواند به صورت دفنی نیز مورد استفاده قرار گیرد. زره استفاده شده در ساختمان کابل باعث می شود که هادی های کابل از صدمات مکانیکی احتمالی وارد شده به ساختمان کابل در امان باشند. قیمت کابل زره دار ۶*۲ نسب به نمونه افشان و مفتولی آن بالاتر است. کلیه پروژه های صنعتی و غیر صنعتی می توانند سفارش های خود را از طریق این مجموعه پیگیری نمایند.

مشتریان کابل زره دار ۶*۲ NYY و N2XRY

مشتریان کابل های زره دار ۶*۲ غالبا پروژه های صنعتی و غیر صنعتی می باشند که در تهران و شهرستان سفارش های خرید خود را از طریق آراد کابل پیگیری می نمایند. کلیه مشتریان و همکاران فروشنده سیم و کابل در سراسر ایران می توانند برای خرید کابل های مورد نیاز خود به قیمت عمده از طریق آراد کابل اقدام نمایند.

کابل آلومینیومی 16*2

بهترین کابل آلومینیومی جایگزین کابل برق ۶*۲

با توجه به فرمولی که بارها در سایت های مختلف بدان اشاره نمودیم در صورت استفاده از کابل های آلومینیومی بجای کابل های مسی باید سایز انتخابی ما ۲ سایز بالاتر از کابل مسی باشد تا در مسیر انتقال برق، دچار افت ولتاژ نشویم. بهترین سایز کابل آلومینیومی که می تواند جایگزین کابل ۶*۲ مسی شود، کابل ۱۶*۲ آلومینیومی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129425417
شماره تلفن ثابت: 02133911013
شماره تلفن ثابت: 02136613840
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871072
شماره فکس: 02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

هادی هوایی آلومینیومی

هادی هوایی آلومینیومی AAC و ACSR صادرات به عراق + ماهان کابل امیر

هادی هوایی آلومینیومی AAC، AAAC و ACSR که برای استفاده در توزیع و انتقال برق …