آراد کابل
خانه / کابل / کابل شیلد دار فروش مستقیم بی واسطه

کابل شیلد دار فروش مستقیم بی واسطه

کابل شیلد دار فروش مستقیم و بی واسطه این کابل ها به صورت ویژه از طریق آراد کابل آغاز شده است. کابل های شیلد دار در انواع ۲ رشته تا ۶۰ رشته به صورت تخصصی در این مرکز فروش عرضه می شود و قیمت محصولات به صورت درب کارخانه به مشتریان ارائه می شود. مشتریان می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت خرید کابل های شیلد دار انجام دهند.

کابل شیلد دار به دلیل استفاده از شیلد یا sheath در ساختمان کابل، از تاثیر مغناطیسی جریان برق بر روی کابل های دیگر می کاهد و این کابل ها غالبا در کنار کابل های شبکه و مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرند تا از تاثیر جریان برق و ایجاد نویز بر روی سیگنال های مخابراتی تا حد زیادی کاسته شود.

کابل شیلد دار فروش

این کابل ها در قرقره های ۱۰۰۰ متری قابل تولید بوده و استاندارد های لازم جهت استفاده در پروژه های مختلف را دارا می باشد.

کابل شیلد دار فروش به قیمت عمده و برند های تولید کننده این کابل ها

کابل های شیلد دار در ایران توسط برند های مختلفی تولید می شود و برخی از سایز های این کابل ها در بازار موجود نمی باشد و لازم است با ثبت سفارش تولید برای مشتریان تولید شده و در اختیار آنها قرار گیرد.

برند های معتبر تولید کننده این کابل ها عبارتند از :

  • رسانا
  • رسانا اراک
  • دماوند
  • کسری
  • رویان سمنان

از این دسته از برند ها به شمار می روند. کیفیت و قیمت برند های مختلف به دلیل کیفیت های ارائه شده توسط آنها متفاوت است و به دلیل تخصصی بودن فرایند خرید کابل لازم است از مشاوره های کارشناسان ما در این راستا استفاده نمایند.

کابل شیلد دار فروش

تفاوت قیمت کابل شیلد دار با کابل های افشان بدون شیلد

بدون تردید با پیچیده تر شدن ساختمان کابل، قیمت کابل ها به همان نسبت بالاتر می رود. کابل های شیلد دار نسبت به کابل های افشان معمولی قیمت بالاتری دارند و این به سبب استفاده از شیلد در ساختمان کابل می باشد.
استفاده از کابل های شیلد دار نسبت  به کابل های افشان معمولی در پروژه ها متفاوت است و لازم است بسته به نوع نیاز پروژه ها از کابل های مناسب استفاده نمود.

ثبت سفارش تولید کابل شیلد دار فروش ویژه

کابل شیلد دار به دلیل کاربرد کمتر نسبت به کابل های افشان معمولی غالبا در شهرستان ها به سختی یافت می شود.

در صورت وجود این کابل ها در شهرستان های مختلف، با قیمت بالاتر از عرف بازار به فروش می رسد که در این راستا آراد کابل با ایجاد ساختار ثبت سفارش برای تولید کابل شیلد دار با قیمت درب کارخانه در خدمت مشتریان در سراسر ایران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر لازم است از طریق کارشناسان ما در بخش فروش اقدام نمایید.

کابل زره دار و شیلد دار

کابل زره دار و تفاوت با کابل شیلد دار

کابل های زره دار به صورت مسلح یا آرمودار تولید می شوند و انعطاف پذیری این کابل ها در مقایسه با کابل های شیلد بسیار پایین تر بوده و کاربرد این کابل ها در محیط های مختلف متفاوت است. به دلیل خاص بودن کابل های زره دار و شیلد این کابل ها به صورت تخصصی در آراد کابل به مشتریان این کابل ها ارائه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129425417
شماره تلفن ثابت: 02133911013
شماره تلفن ثابت: 02136613840
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871072
شماره فکس: 02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

هادی آلومینیومی هوایی 50*1 AAC

هادی آلومینیومی هوایی ۵۰*۱ AAC و AAAC صادرات به عراق

هادی آلومینیومی هوایی ۵۰*۱ AAC به قیمت کارخانه جهت استفاده در پروژه های داخلی و …